Οι μαθητές/τριες της Β’ και Γ’ τάξης ασχολήθηκαν με την ιστορία των κρηνών της Ανδρίτσαινας, καθώς και με τη συλλογή λαογραφικών πληροφοριών που τις αφορούν. Στη συνέχεια επεξεργάστηκαν τις πληροφορίες αυτές, τις μετέφρασαν στα αγγλικά και τέλος δημιούργησαν ενημερωτικές πινακίδες. οι οποίες τοποθετήθηκαν στις κρήνες αυτές. Εμπλεκόμενα μαθήματα:
– Ιστορία Β’ Λυκείου
– Ιστορία Γ’ Λυκείου
– Αγγλικά Β’ & Γ’ Λυκείου
ΣΤΟΧΟΙ ΠΟΥ ΕΠΕΤΕΥΧΘΗΣΑΝ
Οι μαθητές/τριες: α)γνώρισαν μέσα από την έρευνα που έκαναν την ιστορία των κρηνών και την πολιτισμική τους κληρονομιά, β)ήρθαν σε επαφή με τη φύση, ευαισθητοποιήθηκαν σε σχέση με περιβαλλοντικά θέματα και απέκτησαν δεξιότητες, αξίες και στάσεις που χρειάζονται για την προστασία του Περιβάλλοντος αποκτώντας έτσι οικολογική συνείδηση, γ) συνεργάστηκαν και κλήθηκαν να επιλύσουν από κοινού προβλήματα και δ) ήρθαν σε επαφή με φορείς της ευρύτερης κοινωνίας (άνοιγμα σχολείου στην κοινωνία), ε) συνειδητοποίησαν την ανάγκη ανάδειξης της πολιτισμικής τους κληρονομιάς , στ) αισθάνθηκαν μέσα από την υλοποίηση του προγράμματος την ανάγκη ευαισθητοποίησης όλων των πολιτών και την ανάγκη δραστηριοποίησής τους σε θέματα που αφορούν τον τόπο τους.
Η κατασκευή των ενημερωτικών πινακίδων έγινε με την ευγενική χορηγία του Γραικιώτειου Ιδρύματος και της οικ. Κιλιμίρη Ηλέκτρας
«Οι κρήνες της Ανδρίτσαινας – Οι κρήνες μάς αφηγούνται την ιστορία τους»
Συντονίστρια : Θάνου Στυλιανή (ΠΕ02)
Καθηγητές που συμμετέχουν:
Δούρου Θεώνη (ΠΕ02) Φωτιάδης Παναγιώτης (ΠΕ06)